søndag 21. oktober 2012

Radisson Blu, Bucuresti, Romania - oktober 2012

Bidragsyter er med god grunn fornøyd:
"Når man velger et Radisson hotell så vet man stort sett hva man får. Og hotellet i Bucuresti er intet unntak. Som en kollega så presist bemerket; ethvert hotell med respekt for seg selv har egen omelettkokk til frokost. Dorullbretten beviser jo også at dette er et kvalitetshotell, absolutt perfeksjon. Om jeg leter er mulig å finne små negative ting her også, men detaljer som at det er fuktig på deler av gulvet etter at man har dusjet er ikke nok til å ødelegge opplevelsen.
Det er første gangen jeg bor på hotell i Romania. Forrige gang jeg var her bodde jeg på vandrerhjem og var på inter-rail på 80-tallet. Derfor kan jeg ikke si noe om den generelle hotellstandarden, men dette hotellet kan anbefales på det varmeste."

Takk til Terje for flott bidrag!

Ingen kommentarer: