onsdag 19. september 2012

Yosemite Gateway Motel, Lee Vining, California, USA - august 2012

Bidragsyteren blir til stadighet forvekslet med en kelner:
"Bidrag fra Yosemite Gateway Motel i Lee Vining, California. Igjen kapret jeg det siste ledige rommet i motellet. Lee Vining ligger rett ved den salte innlandssjøen Mono Lake og rett ved Yosemite Nasjonalpark. Perfekt beliggenhet, men grovt overprisede rom, noe jeg forstår gjelder for hele byen. På toppen av det hele ble jeg tatt for å være kelner mens jeg sto og ventet på et bord utenfor en restaurant, jeg tror det var det faktum at jeg var kledd i helsvart som gjorde det; det samme skjedde igjen i San Simeon. Bretten er en mer tradisjonell, med litt lang og avtagende form. Igjen ser vi et eksempel på hvordan svakt trykk kan ødelegge det estetiske inntrykket av en ellers flott brett."
Word!
Takk til Jon Henrik for bidrag. 

Ingen kommentarer: