tirsdag 22. februar 2011

Merlin Beach Resort, Patong, Thailand - februar 2011

Thomas den grusomme, men merkbart mildere i varmere klima, kommenterer:
"Kraftig venstrevridd brett. Kan dette ga noe med øynene som ser? "Tok for meg" housekeeper dama, og spurte om hun var fornøyd med sentreringen av spissen på bretten. Hun sa at den var helt på mitten. Vell, sa jeg, det kommer vell ann på øyet som ser. Da smilte hun, og peket på venterullen. For et vakkert skue (altså venterullen). Den hadde den fineste innpakkningen jeg noen gang har sett på et hotell. Førsteklasses omsorg, for en ellers lite trivelig tittel. Tenk å være venterull! Må innrømme at jeg aldri har brukt så mye venterull, som under oppholdet disse 14 dagene. Housekeeper dama demonstrerte hvordan hetten/posen forsiktig skulle tas av. Mulig det var et salgstriks, uansett, den beit jeg ikke på! Venterullen har uansett satt sine spor i jakten på den perfekte brett."
Takk til Thomas for bidrag og kommentar og ikke minst antydning til en mykere side av seg selv.

Ingen kommentarer: