Bidragsyter, Thomas den grusomme, kommenter selv (vi tør jo ikke annet enn å slippe ham til):
"Nei nei nei og atter nei. Dette er jo en skivebom hva angår kvalitet. En norm som er totalt hinsides fraværende innenfor dette hotellets 4 vegger. Her bor jeg i 7. etasje, og ikke en gang høydetrening har virket på bretteansvarlig! Her er jeg på Sjølyst, hadde jeg vært sjef på dette hotellet skulle det pinade blitt Månelyst".
..men ikke nok med det... etter et par dager tikker følgende oppfølgingsmelding fra bidragsyter:
"Den der bretten på Scandic Sjølyst i går, har irritert mæ i hele dag. Fikk forresten bekreftet ved utsjekk i dag tidlig at brettefeilen har sin naturlige årsak. Feilen ligger i meget svakt lederskap. i resepsjonen kranglet de to som var på jobb om hvordan hotellet skulle driftes. Det gjør man vel ikke når gjestene hører på? En slik ukultur sprer seg raskt til de viktigste ansatte, nemlig dorullbretterne. Den ene av resepsjonistene var særdeles svak i sitt 'munnhuggeri' ovenfor den andre. Hun så: Nå må du søren klype forstå hvordan du sjekker ut gjestene! Søren klybe, blir alt for svakt, og en toåring fra Nord-Norge ville ikke reagert. Nei, her må ledelsen kjenne sin besøkelsestid! Kraftige verbale salver, kombinert med streng justis er nok medisin for å løse det meste på dette 'bruket'!"
Vi takker igjen Thomas for bidrag og kommentarer, men kan ikke hjelpe for at vi en gang gjerne skulle vite hva blodtrykket til "den grusomme" er under brettenes oppdagelse...
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar