søndag 6. desember 2009

SK1453 fra Gardermonen til Kastrup

Bidragsyter har følgende melding til dette bidraget:
"Jeg pleier ytterst skjelden å benytte meg av toalettfasilitetene ombord på fly, så jeg vet ikke om dette er normal kotyme i den bransjen eller om det skyldes det faktum at dette var første turen til dette flyet denne dagen.
Stor var uansett overraskelsen da dette møtte meg da nøden var som størst.
Jeg overlater til redaktøren å avgjøre om dette bidraget har noe i bloggen å gjøre, men jeg måtte bare forevige øyeblikket."
Vel, dette kommer ikke inn under det som denne blogg vanligvis dekker, for etter at den første besøkende har hatt gleden av dorullbrett vil ikke flyvertene gå inn etter hvert besøk for å rengjøre toallettet for de neste trengende flypassasjerer. Toalettet vil jo da ettehvert besudles fra en gang ren tilstand. Men det er jo flott at de i hvert fall lar signalet om rengjort toallett som en dorullbrett jo er være første trengte passasjer til glede og opplysning.

SAS opplever jo mye turbulens for tiden, ikke bare i luften men også ellers med manglende overskudd og varslede innsparinger, det er derfor meget betryggende å se at de ikke lar slikt gå ut over servicen til passasjerene.
Så kudos til SAS for den lille men dog så viktige omtanken som vises her! Og takk til bidragsyter Terje, redaktøren setter pris på at våre rapportører har et godt øye for dorullbretter også utenom deres hotellrommet, deres naturlige habitat.

Ingen kommentarer: