Redaksjonen mottok først det øverste av de to bidragene, og kvesset pennen for å forfatte et dødbringende innlegg rettet mot den totale neglisjering av gjesters behov og bekvemhet. Men så er bidragsyter telefonisk på tråden og kan berette en morsom historie. Det viser seg at tross manglende brett ble de naturlig behov så store at dorullens innhold raskt ble benyttet, og bidragsyter ringte da ned til resepsjonen for å be om mer papir. Han skal i sakens anledning ha nevnt noe om dorullbrett.no... så enden på visa ble at resepsjonisten ikke bare leverte fra seg mer toalettpapir, hun gikk sporenstreks inn på badet og laget en flott dorullbrett - symmetrisk og skarp! Redaksjonen er jo full av miskunn, og som andre gir syndenes forlatelse kan også redaksjonen i sin storhet gjøre det. Ved sin botshandling klarte resepsjonisten å endre karakteren på oppholdet fra stryk til godkjent, og vi er spente på neste bidrag fra dette motellet - vil resepsjonistens iver etter å tilfredstille sine gjester smitte over på den alminnelige værelsesbetjening? Følg med, følg med.
Takk til bidragsyter Kjell Ivar.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar