søndag 21. juni 2009

I rest my case...

Redaksjonen har ofte påvist den sammenheng som finnes mellom dårlige eller manglende dorullbrett og den generelle standard på service. I helgen fikk redaktøren selv til fulle bevis for dette. Allerede første dagen merket redaktøren at noe kunne være på gang, det var en brett på rullen men det var såpass lite papir igjen at rullen burde vært skiftet til ny uten av noen ville mistenke en for å være sunnmøring eller skotte for det. Så kommer den ofte avslørende andre dagen: Og riktig nok - dorullbretten manglet fullstedig. Romvesenet hadde ikke en gang tatt seg bryet med å rive rullen over horisontalt, men stiller den til skue med en forferdelig skråavriving redaktøren selv aldri ville gjort seg bekjent å forlate et toallett med. Men hvordan understreker dette så vår teori om samsvar dårlig brett/dårlig service? Vi konstanterer kun fakta:
1. Ingen dorullbrett!
2. Kleenexpapiret har åpenbart vært vått, så tørket i rar positur - og hengt opp som om ingenting har skjedd!
3. Såpedispenseren på veggen i dusjen var skåltom!
4. Intet nytt håndkle! (og redaktøren hengte IKKE sitt håndkle opp for å spare miljøet (og ikke minst hotellet for penger) men lot det ligge i en bylt oppå benken, til åpenbarelse for alle minus romvesenet at man ønsket et nytt håndkle).
Vi sier ikke mer. Vi gremmes, som Baltus ville sagt det!

Ingen kommentarer: