tirsdag 27. desember 2011

Motel 6, Charleston, South Carolina, USA - desember 2011

Samme hotellnavn i samme by, samme stat, kan skape forviklinger. Se gjerne forrige bidrag fra dette hotellnavnet for å få sammenhengen... Så til saken, og bidragsyters kommentar:
"Så. Jeg flyttet tilbake til det andre Motel 6 i Charleston, og fikk et sjokk. Ingen brett! Jeg gikk rundt i ørska hele første dagen, og neste dag hadde jeg ikke styrke til å gjøre annet enn å sitte i en kinosal og deppe. Dog var det håp, for den dagen jeg tilbragte i kinomørkets dype favn må det ha vært en annen rengjøringsassistent innom; en med flid & integritet & kunstnerisk sensibilitet, for jammen var det ikke en vakker brett som ventet på meg da jeg kom tilbake."
Så moralen er: Ved å gjøre ingenting får man mye gjort. Av andre. Den beste måten.
Takk til bidragsyter Jon Henrik.

Ingen kommentarer: