torsdag 17. november 2011

Sundvolden Hotel, Hole - november 2011

Bidragsyter beretter:
"Ai, ai, ai. en stygg ripe i lakken hos dette ellers så fine hotellet.
Jeg har vært her flere ganger og det er mange bretter fra dette hotellet i arkivet også fra den type rom som jeg fikk denne gangen.
Det er selv på Sundvolden tydeligvis forskjell i kvaliteten og servicen mellom de forskjellige husene. Jeg fikk rom i et anneks som gikk under det misvisende navnet Villa Sundvolden. Et lite kott av et rom med et bad som var marginalt større enn bagasjerommet på min bil og et par håndklær som med riktig trykk kunne vært brukt som frimerker på en ikke altfor stor konvolutt.
Derfor kommer det ikke som en overraskelse at dorullbretten glimrer med sitt fravær.
Det er skuffende spesielt siden jeg vet at Sundvolden kan så MYE bedre.
Bedre lykke neste gang, men jeg vil helst ha et rom i hoveddelen av hotellet."
Et virkelig godt forbrukertips dette her, og også en korreks til hotellet som ellers imponerer med stødige dorullbrett. Takk til bidragsyter Terje.

Ingen kommentarer: