torsdag 4. november 2010

Quality hotell Panorama, Trondheim - november 2010

Bidragsyter mistenker juks... se hva han skriver:
"Vel....... Jeg har aldri kommentert.....
Men denne gangen er det min tur! Quality hotell Panorama. Populært kalt "melkekartongen" på Heimdal. (...og her henviser bidragsyteren til en kjenning som arbeider på hotellet, som redaktøren velger å la forbli anonym) ...Men siden han visste at jeg skulle på dette rom, som forøvrig er ett handikap-rom (sikkert en undertone fra ham) var den, som dere ser ikke bare ok (bretten altså). Den er, etter at jeg har vært i snart 8 år i forumet vårt, en av det aller aller beste. Skjelden er det så stivt og vakkert (fortsatt bretten som omtales altså)........
Takk til hotellet. Men (navn på ansatt-kjenning)! Jeg tror du jukset i dag! Gleder meg til å se neste brett fra Panorama!"

Takk til Kjell-Ivar for bidrag og kommentar, det må dog bemerkes at forumet vårt ikke har eksistert i åtte år. Ennå. Og vi gleder oss til å se om Panorama følger opp det gode arbeidet ved neste bidrag.

Og en heseblesende sms tikket inn til redaksjonen rett før dette ble publisert:
"...men resepsjonisten kunne fortelle at han nylig hadde skiftet rom for meg, så (ansatt-kjenning) hadde visst ikke en finger med i spillet likevel".

Da vet vi det, og kan slå fast at Panorama leverer særdeles god kvalitet på dorullbretten, og er herved fritatt for alle inhabilitetsanklager.

Ingen kommentarer: