torsdag 25. november 2010

Eit lite bidrag til folkeopplysinga

Jostein er kjent som en flittig bidragsyter med gode kommentarer til sine bidrag. Han tar også folkeopplysning på alvor, og bidrar her med oppklaring på et spørsmål som har vært mye diskutert i dorullbrettekretser. Hør bare:
"Vyrde redaktør,
Då eg sjekka på forumet kva tid eg hadde budd på
Royal Garden sist, såg eg at eg hadde etterlyst informasjon om dorullbrettfesteteknikken som var observert ved det aktuelle opphaldet.
Eg såg også at ein anonym opplyst person hadde lagt inn følgende tips for eit par månadar sidan:
"vannkran må være litt fuktig, og den fungerer som et finfint stempel. Meeeen hvis for våt, får dorullen våt flekk, som ikke forsvinner før man har flekket vekk adskillige meter... "
Ha ha, tenkte eg, det kan då ikkje vere så enkelt? Men ein kjapp test avslører at, jaudå, det er verkeleg så enkelt. Vedlagt sender eg eit bilete av resultatet av testing av "anonym" sitt tips, som viser seg å stemme 100% med observasjonen frå februar i år. Fantastisk, takk til "anonym" som oppklarte dette mysteriet.
Vennleg Helsing
Jostein"
Tusen takk til Jostein for oppklaring! Folkeopplysning skal i følge en Norsk Offentlig Utredning "bli skapt nedenfra gjennom egen egenaktivitet, selvhevdelse og ansvar." Jostein lever opp til disse gode idealer!

Ingen kommentarer: