søndag 29. april 2012

Central City Motel Townsville, Australia - april 2012

 
Bidragsyter kommenterer:
"Disse er fra Central City Motel i Townsville, på Australias østkyst. Selv om vi nå i utgangspunktet skulle befinne oss i sivilisasjonen, er ikke dette noen ordentlig brett. Det første bildet er rullen slik jeg fant den, og her er bretten i den grad det ikke bare er et uhell, plassert svært langt bak. Bilde nummer to viser samme rull etter at jeg trakk den ned. På ett vis fyller jo bretten en oppgave, på den annen side ligger det neppe noen omhu bak den. Liker ikke slike fancy greier, og et vindpust kunne jo slettet den ut. Jeg snakket faktisk med han som gjorde rent der, det var han som låste meg inn (resepsjonen og resten av byen var stengt grunnet ANZAC Day), og han virket veldig hyggelig. Men pipen hadde nok fått en annen låt om jeg hadde sett dette før han gikk."
Takk til bidragsyter Jon Henrik.

Ingen kommentarer: