fredag 17. februar 2012

Hafjell Hotell & Apartments, Øyer - januar 2012

Bidragsyter er ikke fornøyd:
"Å bo på et hotell som er under ombygging/renovering kan by på mange overraskelser.
Ut i fra hvordan mitt nyoppussede rom så ut så lover dette bra med ett unntak; totalt fraværende dorullbrett. Om det er fordi personalet ikke mener det er så nye i oppussingsperioden eller om det pleier å være sånn skal jeg ikke si noe om. Jeg har aldri bodd på dette hotellet før.
Men en ting må hotelleiere lære seg: Man bygger ikke hotellrom med vinduer som ikke lar seg åpne. Selv om det var 17 minusgrader ute så er det godt å få inn litt frisk luft av og til. Og når man blir utsatt for den verste utsikten jeg noen gang har hatt fra et hotellværelse i tillegg da er det ikke mye annet enn minuskarakter å få fra meg i denne omgang.
Om redaksjonen ønsker å publisere utsiktsbildet overlates helt og holdent til redaktøren og dennes stab. Avskyelig."
Nå har ikke redaktøren særlig store staben å rutte med, så beslutningen er tatt ene og alene, og er dermed redaktørens ansvar: Vi publiserer utsiktsbildet, så tøff må denne bloggen være! Forøvrig er vi enig med alt bidragsyter skriver. Takk til ham for bilder og kommentar.

Ingen kommentarer: