onsdag 21. mars 2018

Quality Airport Hotel Stavanger, Sola - februar 2018

Stor var forundringen da jeg ankom rommet - og det var tomt på dorullholderen!
Så viste det seg at QAHS teamet på hotellet hadde laget noen gåter jeg måtte løse før jeg fant rullene:
1. Når du skal tørke deg trenger du meg.
Du finner mg der du legger hodet når du skal ta deg en lur.
2. Hvis det ikke er nok med meg har jeg en kompis som måtte kjøle seg litt ned.
3. Trenger du flere enn oss to må du lete hvor du setter dine sko.
4. Er det ikke nok får du sjekke der blomsterpottene ofte står.
5. Om du trenger enda flere av mine kompiser får du kalle etter hjelp.

Så dette var vel første gang en gjest finner en dorull i minibaren... (og jeg må innrømme - den med blomsterpotten fant jeg aldri....

Tusen takk til QAHS og alle ansatte på hotellet for sporty innsats!
Og takk til bidragsyter, redaktøren selv.

Ingen kommentarer: