lørdag 19. mai 2012

Mayfair Hotel & Spa, Coconut Grove, Florida, USA - mai 2012

Bidragsyter får ordet, som det hør og bør seg for en som begynner sine innlegg med "vyrde redaktør":
"Vyrde Redaktør,
Sidan eg måtte vente litt på å få ta i bruk romet etter innsjekk nytta eg eit gjestetoalett ved lobbyen.
Og kva finn eg der? Dorullbrett! (det innfelte biletet) Derfor var det heller inga overrasking at eg også fann to OK brettar når eg etter kvart fekk flytte inn på romet.
Brettane ber tydeleg preg av at det er to ulike brettarar som har vært i aksjon, og er ikkje heilt i toppklasse, men absolutt godkjent. Når ein også reiknar med opplevinga frå lobby-toalettet så vil eg ikkje nøle med å karakterisere dette hotellet som eit kvalitetshotell. Eg kjem gjerne attende hit ved eit seinare høve.
Vennleg Helsing
Jostein"

Takk til Jostein for bidrag og ikke minst et reisetips som denne bloggen jo visserlig er full av!

Ingen kommentarer: