tirsdag 26. mai 2009

Radisson SAS Scandinavia Hotel, Oslo - mai 2009

Vi lar bidragsyter selv berette:
"Vyrde redaktør,
Eg har sjølvsagt bladd i arkivet før dagens Oslo-reise, for å danne meg eit bilete av kva som var i vente.
Og hotellet skuffar ikkje, bretten er heilt OK.
Eg vart litt overraska over å ikkje finne dobbel dorullhaldar på svart flisvegg, då dette ser ut til å vere standard badinteriør. Men blar ein tibake hit, er der eit eksemplar lik den eg fann; enkel haldar på trepanel.
Vidare er der ei anna likheit: dorullen er ikkje satt ordentleg inn på haldaren, men stend litt på skrå: Er det forskjelen i friksjon mellom dorull/flis vs dorull/trepanel som gjer at betjeninga, i rutineørske, ikkje lar rullen skli heilt på plass?
Dette kan kanskje vere eit passande tema for eit forskningsprosjekt i Byggforsk, som bør munne ut i ei tilråding om val av veggmaterale ved seksjonsvis oppussing av hotell.

Vennleg Helsing
Jostein"

Takk til bidragsyter for som alltid innsiktsfulle bidrag!

1 kommentar:

Jostein sa...

Eg skuldar redaktøren, lesarane, og framfor alt rombeteninga ei stor orsaking for mangelfull gransking før dette innleget blei skrive. Då fasilitetane blei tatt i bruk vart grunnen til den skeive dorullen raskt avdekka: dorullhaldaren var rett og slett for smal for dorullen! Fokuset i det føreslådde Byggforsk-prosjektet bør derfor vriast frå val av veggmateriale til standardisering av baderomsinteriør og -rekvisita.