tirsdag 3. juli 2012

Hotel Expo Barcelona, Spania - juli 2012

En jomfrubidragsyter får ordet:
"De stilte totalt uten brett, hvorpå jeg var sjokkert. Dagen etter spurte de meg om jeg var fornøyd med oppholdet, i en samtale om noe helt annet. Da nevnte jeg at det manglet dorullbrett.
Dagen etter kom jeg inn til dette, snakk om forvandling!  Litt pirk på symmetri, men tross alt en enorm fremgang! Bare synd jeg glemte et "før" bilde."

Bidragsyteren er totalt tilgitt for å glemme "før" bildet, det å etterlyse dorullbrett som kvalitativt tiltak på rommet er meget ærbart og fremmende for vår sak! Og flott å se at hotellet tar dette ad notam på en så perfekt måte, dette er to flotte brett, symmetriske og skarpe!
Takk til bidragsyter Sven, og velkommen til vårt dorullbrettunivers!

Ingen kommentarer: