
søndag 21. februar 2010
Radisson Blu Falconer, København, Danmark - februar 2010

Hotel Victoria, Stavanger - februar 2010
Scandic Tromsø - februar 2010

lørdag 13. februar 2010
Pulai Spring Resort, Johor, Malaysia - februar 2010

Rica Hotel Norge Kristiansand - februar 2010
Hotel Refsnes Gods, Moss - februar 2010
Rica Sunnfjord Hotel, Førde - februar 2010
torsdag 11. februar 2010
Hotel Marina, Agra, India - februar 2010

Scandic Infra City, Stockholm, Sverige - februar 2010

Radisson BLU Plaza Hotel, Oslo - februar 2010
Bidragsyter kommenterer selv:
"Vyrde Redaktør,
Det er noko betring å spore i brettinga i forhold til førre vitjing. Dennegangen har den eine dorullen faktisk ein anstendig, om ikkje symmetrisk,brett. Til gjengjeld er den andre dorullenden brutalt knurva inn i slissen,noko som klart trekker ned heilheitsinntrykket. Skulle noko foreslå atdenne mishandlinga av dorullenden skuldast hotellpersonalet sin frustrasjonover at arbeidsplassen blir eksponert i media som kostbar skjulestad for landsforviste så er eg nesten tilbøyeleg til å tru på ein slik teori, men berre nesten. Og er er også berre nesten tilbøyeleg til å bestille rom på Plaza ved neste Oslo-reise.
Vennleg Helsing
Jostein"
Takk for bidrag og kommentar!
"Vyrde Redaktør,
Det er noko betring å spore i brettinga i forhold til førre vitjing. Dennegangen har den eine dorullen faktisk ein anstendig, om ikkje symmetrisk,brett. Til gjengjeld er den andre dorullenden brutalt knurva inn i slissen,noko som klart trekker ned heilheitsinntrykket. Skulle noko foreslå atdenne mishandlinga av dorullenden skuldast hotellpersonalet sin frustrasjonover at arbeidsplassen blir eksponert i media som kostbar skjulestad for landsforviste så er eg nesten tilbøyeleg til å tru på ein slik teori, men berre nesten. Og er er også berre nesten tilbøyeleg til å bestille rom på Plaza ved neste Oslo-reise.
Vennleg Helsing
Jostein"
Takk for bidrag og kommentar!
Scandic Sjølyst, Skøyen, Oslo - februar 2010
Bidragsyter er Thomas, heretter kalt "Thomas den kritiske". Hans kommentar til bretten er "Direkte hån og besudling. En fornærmelse!". Og fortsetter: "Brett og brett! Se nøye etter. Den e faktisk også dobbel på venstre side. Ka du byr? Går jo ikke å tørk sæ med tre dobbelt papir. Nei tytje ta, her må det skolering til! Krenkelse!"
Thomas den kritiske legger listen veldig høyt i sin søken etter den perfekte brett, men det er jo absolutt positivt at man stadig strekker seg lengre. Men husk - dorullbretten er et redskap til å gripe tak og dra ut papiret - den skal ikke brukes til "the business", det skal man bruke papiret lenger inne på rullen, som ikke har vært i kontakt med menneskehender! Takk til bidragsyter for bidrag og kommentar!
Thomas den kritiske legger listen veldig høyt i sin søken etter den perfekte brett, men det er jo absolutt positivt at man stadig strekker seg lengre. Men husk - dorullbretten er et redskap til å gripe tak og dra ut papiret - den skal ikke brukes til "the business", det skal man bruke papiret lenger inne på rullen, som ikke har vært i kontakt med menneskehender! Takk til bidragsyter for bidrag og kommentar!
Thomas den kritiske har også sendt oss bidrag fra dag 2, som ikke finner videre nåde, da hans kommentar er: "Ikke noe for sosietets tungvektere!". Nei, sannsynligvis ikke.
onsdag 10. februar 2010
Amari Orchid Resort & Tower, Pattaya, Thailand - februar 2010
Oisan! Dette kan fort bli unntaket som bekrefter regelen om at man alltid får fine brett i Thailand. Dette er tydelig ikke utført med den nennsomme hånd som vanligvis preger brettingen utført her. Vi lar nåde gå for rett denne gang, men vær sikker på at vi skal være ekstra oppmerksomme på brett fra Thailand heretter. Ja faktisk så oppmerksomme at redaktøren stiller seg til disposisjon for en 14 dagers inspeksjonsreise til Thailand om noen skulle ønske å sponse ham det. Takk til bidragsyter Eirik.
Hotell Scandic Kristiansand - februar 2010
"Ingen dorullbrett, og relativt dårlig service generelt.." er bidragsyters kommentar til dette. Og vi kan bare konstantere at ofte er sammenhengen mellom dårlig brett og dårlig service ganske åpenbar! Takk til bidragsyter Lexie.
DFDS Seaways, Oslo-København - februar 2010
Bidragsyter har glemt å legge ved hvilket skip dette er fra - og det er nok ganske sikkert i sjokk over den hån som blir gjesten tildelt ved å la dem bli møtt med slike skrekkscener som dette når man ankommer skipet for en hyggelig tur over dammen. Dette er et av de desidert støggeste bidrag vi har mottatt! Her snakker vi om gjeninnføring av den gode gamle metoden med kjølhaling og det langsetter kjølen! Takk til bidragsyter Siri som vi håper har kommet seg fra sjokket!
Rica Maritim Hotel, Haugesund - februar 2010
Skjebnen og felles samling førte til at det ble innhentet fire dorullbrett fra dette hotellet på en og samme dag - det bør jo gi grunnlagsmateriale nok til å avgi en særdeles godt grunngitt dom over hotellets brettepolitikk. Og det er med største glede redaksjonen kan slå fast at brettingen holdes godt i hevd på dette hotellet! Nå skal det også nevnes at en av disse brettene kommer fra den sagnomsuste "Suite 600", den største suiten på hotellet, med egen anretning (sic!), bad med boblebad og TV, prosjektor og lerret, spise- og møtebord for 12 pers, badstue, gasspeis og 30 kvm terrasse... og dorullbrett som ikke gjør skam på noe av det! En annen av brettene kommer fra "Hanne Krogh rommet", som vi tidligere har omtalt. Det hører med til historien her at redaktøren øvde en viss innflytelse på hvem som skulle bo i dette rommet, og han kontaktet Hanne Krogh for å høre om hun kunne skrive en hilsen til vedkommende! Og Hanne Krogh er like herlig og vennlig som hun ser ut som - så neste gang hun var i Haugesund skrev hun hilsen og la den sammen med en signert CD på rommet "sitt". Til stor glede for gjesten! Som lovet å kvittere med dorullbrettbilde - noe dere ser resultatet av her. Så i tillegg til å takke bidragsyterne Helene, Ole U og redaktøren selv går også en stor takk til Hanne Krogh.
Her er hilsenen fra Hanne - selvsagt på rosa papir!

Abonner på:
Innlegg (Atom)