lørdag 13. desember 2014

Quality Hotel & Resort Fagernes, Nord-Aurdal - desember 2014

"Vyrde Redaktør,
Fagernes er ein stad eg alltid berre har køyrt forbi dei få gangane eg har vært på desse trakter, men denne gangen stoppa eg over ei natt.
Dermed fekk eg sjå noko eg ikkje har sett på eit hotellrom før; heildekkande dorullhaldardeksel med lås! (som om nokon skulle sjå seg syn med å stele dorullen ...)
Med ein slik vanskapning på badet er det sjølvsagt umogleg å ordne dorullbrett, og dersom holdninga til dorullbretting er representativt for servicenivået i bygda er det like greit å halde fram med å køyre forbi.
Heldigvis er det øvrige servicenivået ved hotellet bra, så det er kanskje bryet verdt likevel. Vi får sjå.
Vennleg Helsing
Jostein"

Vi venter i spenning hva avgjørelsen blir neste gang turen går til Nord-Aurdal. Takk til Jostein for nok et bidrag og ikke minst innlemmelsen av en ny kommune i vårt dorullbrettunivers!

Ingen kommentarer: