mandag 21. oktober 2013

Comfort Hotel Park, Trondheim - oktober 2013

"Vyrde Redaktør,
Eg er usikker på om eg skal titulere meg som optimist, dum eller gjerrig sidan eg tek inn på dette hotellet att berre drygt 10 månadar etter at eg konstaterte at dei famleis opererer med dispenser. Uansett kan ein sikkert påstå at det er til pass for meg å bli møtt av dette synet på badet etter innsjekk. Men eg er optimist nok til å tru at hotelleiinga før eller sidan finn ut at det er ein nyanse mellom å vere billig og å vere kjip, og byttar ut denne styggedomen med ordentlege dorullhaldarar.
Vennleg Helsing
Jostein"

Vi får gjøre som Jahn Teigen, være optimis,vi vet det går bra til sist... for vi får jo håpe at hotelledelsen besinner seg og går til innkjøp av dorullbrettvennlige holdere snart! Takk til bidragsyteren, optimisten Jostein.

Ingen kommentarer: