onsdag 11. mai 2011

New World Hotel Stockholm, Sverige - mai 2011

Jomfrubidrag fra Tommy, som selv kommenterer:
"Hei og hå.
Har nettopp kommet hjem fra en pilgrimsferd til Stockholm og bodde én natt på New World Hotels (samt én natt på flyplassen i Arlanda, som skuffende nok ikke hadde noen brett) og jeg kunne ikke la sjansen gå fra meg og knipset et fabelaktig bilde.
Det er interessant at det henger hele to doruller på toalettet (spesielt med tanke på at jeg hadde et av de billigste rommene, undres hvor mange de dyre har?). Den øverste rullen har en meget slurvete brett, og min teori er at det er grunnet at det var mye mindre papir igjen på den rullen enn på rullen like under. Derfor, som den ålreite personen jeg er, lot jeg den underste stå urørt til neste gjest sin store glede (for det var jo virkelig en snaksen brett!). Til informasjon, så holdt den øverste rullen akkurat."
En filantrop i ord og handling - tusen takk til Tommy for bidrag og kommentar.

Ingen kommentarer: