lørdag 12. juni 2010

Thon Hotel Brønnnøysund, Brønnøy - juni 2010

Nok et bidrag fra Thomas den grusomme, og det med et bildenavn som angir samme dato som forrige bidrag... med en del mil i mellom. Her farter man landet rundt, ingen tvil om det. I tillegg til farting rekker han også som vanlig å legge ved en ildfull kommentar:
"Du store verden. Verbalt sett sliter jeg med å sette ord på et så ufattelig trist syn (betviles, red.komm.). Her må jeg nok ta fram ord som ikke står i ordboka. I fare for å støte mine brettevenner kan dere bare tenke dere hvilke gloser jeg serverte kveldsverten på 'hotellet'. ja for dette er vel et hotell? Etter å ha verifisert bygget sett utenfra står det faktisk hotell flere steder på bygget. Tilbake til bretten. Det vi si, et stykke avrevet bleket billig papir. Siste bruker av skåla, har ved et uhell laget et rift i papiret. Her har stuepiken sett sitt snitt til å spare tid. Hun har vel ment at dette må være godt nok! En annen ting. Mengden papir på rullen er jo også lite å skryte av. Dersom man absolutt må tømme ryggen på dette badet vil det ikke være nok papir. Trolig må selve papprullen også tas i bruk for å sertifisere seg for omgang med andre hotellgjester. Jeg leter febrilsk etter reserverull, men det finnes ikke. Det eneste som kan ligne på en nødløsning er en solbleket serviett. Ord blir rett og slett fattige!"
Takk til bidragsyter Thomas, og vi håper han fant en løsning slik at han ble sertifisert for omgang med de andre gjestene!

Ingen kommentarer: