onsdag 17. mars 2010

NH Alcalá Hotel, Madrid, Spania - mars 2010

Bidragsyter beretter selv:

"Vyrde Redaktør,
Før denne reisa har eg, nær sagt som vanleg, sjekka i arkivet kva ein kan vente seg av hotellkjeda eg skal overnatte ved. Resultatet frå arkivsøket var sånn ymse, og det stemmer også med mi eiga erfaring. Eg blei møtt med ein sidebbrett med innstikk, både på bruksrullen og venterullen. Ikkje min favorittbrett, og også småslurvete utført, men greit nok.
Dag to var der ingen ny brett. Strengt tatt er det kanskje ikkje naudsynt, sidan sjansen
er rimeleg stor for at det ikkje har bodd andre menneske på romet medan eg har vært ute, men eg må medgi at eg hadde kjent meg tryggare på dette dersom papiret hadde vært bretta.

Vennleg Helsing
Jostein"
Takk til Jostein for bidrag og kommentarer!

Ingen kommentarer: